Friday, January 30, 2009

**Five Faves Friday & some FunDerFul FUN...**

Today's Friday Faves are brought to you
by the makers of the following photo's:
(which happen to be my #1 Fave this Fab. Friday!)



(wow, the better to see YOU with!)


(she's gonna EAT ME!!!!!!!)


(that is some scary stuff right there)


(we are martians....)


(who have come to take over...)


Nothing like Mac Book picture taking fun...
courtesy of Savannah & her Mac book....
(that's me, Savannah & her best bud Abbie)

Oh man I haven't laughed so hard in my life!
(the last one of me and my pup Duster
cracks me UP!!!!!! LOL)

and on with the list...

#2) this week is none other than the gorgeous
CHA Winter release from Pink Paislee! Check it
OUT:
Pink Paislee's Releases

#3) Dr. Pepper from Dublin, Texas..made with
Imperial Sugar..oh my such sweet nectar!!

#4) this new bad boy that's sitting on top of
my desk as we speak: HP TOUCH
(I'm a hands on type of girl...)

#5) Savannah's got me stuck on
THIS <----show
....oh my gosh it's so good!
You gotta watch it if you don't!!
xoxo,
Gossip Girl...


So there's my list & now Dena can stop whistling...

We're off to Baylor this weekend.
We're going to this: Winter Premiere

(p.s. thank you everyone for the congrats!!!
I appreciate you more than you know! :D)

20 comments:

Elizabeth said...

Girl those photos were a laugh!! I bet you had a really good time too!

Baylor this weekend? How fun!!! Take tons of photos of each experience. I can only imagine what you are going through as you let go of the butterfly wings! Savannah will soar! :)

And you know what? You blessed me today. Your words of encouragement about my work says a lot Leslie! I really appreciate you taking the time to say those nice things because they all made my day!!! :)

Have a wonderful weekend full of wonderful memories and surprises too!

Elizabeth
p.s. Oh yeah... Congrats on the Paper Trunk gig girl! I am a HUGE fan of your work, but you already knew that! LOL.

Anabelle said...

Oh my gosh, those photos are a hoot! I love the lst one with the dog! Congrats on your Paper Trunk Guest DT gig. So glad they are going to be showcasing your amazing work!

Dena said...

Wooo Hoooo!
Now don't you feel better now. See you had some yummy tidbits to share and gave everyone a good laugh!
Love ya lots!

Daniela said...

Funny photos! Have fun at Baylor, the weather should be great!

Staci said...

LMAO, those photos are too stinkin' cute! Looks like you had a blast! Enjoy your road trip this weekend!!

~Nancy~ said...

hahaaha.. these pictures are hilarious!!! SO COOL!!!!! And YAY on your Papertrunk TOOT! How exciting!!!! XOXO

Juliana said...

Those photos are just hilarious!!!
Totally put a smile on my face! Thanks!!!
Congrats to your DD on being accepted to Baylor! That is totally awesome!
And congrats on your Paper Trunk toot! You got it girl!!!!

Lisa said...

I had NO idea that there was an original Dr. Pepper formula!!! Congrats to you on PT team, and congrats to your dd on Baylor. :)

janet said...

My daughter and I really enjoyed those picture, Leslie! Thanks for the laugh! Katie really loved the dog! congrats on the DT spot and great news about your daughter! So happy for you guys!

Lacintha said...

Hee-hee...too funny!!!

Congrats on all your family's happy happy news...I'd say the year's gotten off to a fine start, eh? :)

~Sasha Farina~ said...

congrats Leslie!! and those pictures are priceless!

Debbie ♥ ♥ ♥ said...

LMAO.....you crack me up girl!!! Big congrats to your DD on getting into the college of her dreams! Go Baylor!!

Alaine said...

Tag you're it! http://alaineslife.blogspot.com/2009/02/tag-youre-it.html
PS Love your blog!

Mireille said...

oh wow.. this is TOO funny!!
should be forbidden
;)
thanks for the smiles!

Jocelyn said...

I so enjoyed the photos, what fun!!!! Check out my Blog and see what I did with the Label Tulip Kit!!! I got three LO's completed!!! WOO HOO!!!!!

emelyn said...

Hey GIRL!!! How are you?? I came across the CMK blog and spotted you. You've been busy!! And I can't believe you have Savannah is 18. WOW! Time sure flies. Hope all is well with you and your beautiful family! xoxo, em!

BeccaRoo said...

Hi I am notifying you that Alaine at Life of a Made Scrapper http://www.alaineslife.blogspot.com/ has nominated to win the Scraptastic Blog Award for this month. All you have to do is get the most votes at: http://scrapersdelight.blogspot.com/ and then at the end of the month the win will be able to place the award on their blog. The rules are also posted on the page for your covenants to download. If you have any questions please e-mail me at rebeccalevan81@yahoo.com.

ellen s. said...

totally loving those photos! i dig how you have fun and i love that. if it ain't fun why botha.

you got an HP touch? jealous!

Audrey Pettit said...

What hysterical pictures, Leslie! I've never seen that before! Toooo funny!

KimmyS said...

OMG I am cracking up here!!!! Such fun pictures